Canal de Youtube - El Taller de Ioga
Centre de Ioga creat l'any 2008. Sessions de ioga grupals i individuals, presencials i on-line. Retirs a la Natura i formació a mida per empreses i entitats
16242
page-template-default,page,page-id-16242,wp-custom-logo,theme-bridge,bridge-core-2.5.9,woocommerce-demo-store,woocommerce-no-js,qode-page-transition-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,columns-3,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-24.4,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-6.10.0,vc_responsive,elementor-default,elementor-kit-17449
 

Canal de Youtube

Al febrer de 2020 vam iniciar un canal de YouTube en català per donar a conèixer la pràctica del Ioga en aquest idioma. Actualment comptem amb una gran varietat de vídeos, alguns grabats i la majoria emesos en directe.

 

Entra i ja podràs practicar amb nosaltres de manera gratuïta. Hi trobaràs pràctiques de tot tipus i nivells. Tria i remena!

 

Si vols donar-nos suport, t’agrairem que et subscriguis i ens comparteixis.

 

Mentre ha durat el confinament, que ha obligat a que centres de Ioga i esportius estiguèssim tancats al públics, hem emès una sessió diària a les 17:30 h de dilluns a divendres, de mitja horeta de durada. Ara que hem tornat a obrir, continuem disponibles per que puguis practicar quan vulguis i on vulguis.